Policy


 

Lieve klanten,

 

Mijn tijd is waardevol en die van jou is dat ongetwijfeld ook. Vandaar dat ik genoodzaakt ben enkele regels in te lassen.

 

Ik merk meer en meer dat klanten afspraken vergeten, last-minute afzeggen/verplaatsen, 10 minuten of meer te laat komen of gewoon niet komen opdagen. Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar het gebeurt gewoon te vaak. Ik begrijp dat het overal al wel eens hectisch is en er al eens een foutje in de planning kan sluipen. Maar ook mijn agenda heeft een strakke planning.

Iedereen krijgt 1 joker. Dit wil zeggen dat je bij de 1ste keer de afspraak laattijdig annuleert (minder dan 24u op voorhand) of een no show deze word ingezet en deze dus kosteloos blijft.

 

Vanaf de 2de keer laattijdig annuleren of een no show betaal je 50% van de geplande behandeling(en)

 

Vanaf de 3de keer laattijdig annuleren of een no show betaal je 50% van de geplande behandeling(en) en kan je geen afspraak meer maken bij Beautybar Inya

 

Betaal jij de 50% niet? Dan worden alle afspraken geannuleerd en worden er geen nieuwe gemaakt voordat de 50% betaald is.

 

Ik heb voor heel veel situaties begrip, maar hier word vaak ook wat misbruik rond gemaakt.

 

Kijk ook altijd goed jullie afspraken na. Hier worden geen discussies meer over gemaakt. Wat het tijdstip bij mij in de agenda is, is het tijdstip dat je aanwezig moet zijn.

Twijfel je over je afspraak? Stuur me dan gerust een berichtje.

 

Dankjewel voor jullie begrip en hoop dat de regels niet al te vaak moeten gebruikt worden.

Klanten verwennen is niet enkel wat ik graag doe, maar ook mijn broodwinning. Jij zou het ongetwijfeld zelf ook niet accepteren als je 2 of 3 uur onbetaald op je werk moet zitten wachten.


Bij het boeken van een behandeling ga je automatisch akkoord met de annulatievoorwaarden.


Bedankt voor jullie begrip! Ik kijk uit naar onze volgende afspraak samen!

 

Liefs Inya